Busy

Jag inser att jag borde ha bloggat tidigare.

Men jag har faktiskt haft en helg som är som en riktig helg.

Ni vet den typen när man faktiskt gör roliga saker.

Vilket är ironiskt eftersom jag ju samtidigt vill att det ska bli måndag fort.

I går kväll var jag ute med mina vänner Filippa och Lena.

Vi testade Brasserie Balzac vilket vi gillade, både stämningen, servicen och maten.

Och när vi inte fick behålla bordet där längre gick vi till Bar Nombre som vi också gillade.

I dag har jag hunnit åka till söderförorterna och hämta badrumsinredningsgrejer, umgås med Malin, titta på handboll och bli bjuden på god middag.

I morgon skulle jag helst bara vara lat men jag måste — MÅSTE — åka och titta på soffor.

Och ett besök på Ikea och Mio skulle inte vara olämpligt heller.

Nu gäller det att ha samtliga saker som jag behöver hjälp av hantverkarna med på plats för jag tror verkligen att vi går in i slutspurten nu.

Har jag nämnt att jag tycker det är otroligt spännande?

2 thoughts on “Busy

  1. Vilket fantastiskt fint kakel, både i badrummet och hallen! Förstår att du längtar! Hantverkare och respekt för skyddsplast… Well. Tänk sedan hur rent och nyputsat allt kommer att vara när du skrubbat bort allt byggdamm… Hälsar Pollyanna

  2. Linda – Jag är jätteförvånad över att de tagit bort skyddsplasten på köksluckorna men de hade säkert någon anledning. Och jag hoppas att det inte spelar någon roll utan att det, som du säger, blir fint när det blivit städat på riktigt.🙂

Kommentera

