Sunny

Snart är det i morgon!

Snart får jag se hur det ser ut i lägenheten nu!

Snart får jag veta när jag kan flytta tillbaka dit igen!

Jo, jag måste gödsla med utropstecken för jag är lite som ett stort utropstecken nu!

Dels är både vädret och jag soligt som tusan.

Vi satt minsann ute och fikade i eftermiddags, bara en sån sak.

Dels upphörde den blockering jag lagt in i kalendern med beteckningen ‘Renovering’ i måndags.

Så det är väldigt, väldigt svårt för mig att hålla mig kvar i startfållan.

Jag vill börja göra i ordning allting i lägenheten.

Möblera och stoppa tillbaka saker i köksskåp och lådor.

Jag är glad, förväntansfull och otålig.

Men som sagt…

Snart är det i morgon!

Snart får jag se hur det ser ut i lägenheten nu!

Snart får jag veta när jag kan flytta tillbaka dit igen!

7 thoughts on “Sunny

Kommentera

