(Just Like) Starting Over

I morse tog jag mod till mig och klev upp på en våg igen.

Det var inte så illa som jag befarade men inte bra heller.

Så idag började jag med Viktväktandet igen.

Det känns nästan som att börja om från början eftersom uppehållet blev ganska långt.

Onödigt långt på sätt och vis.

Samtidigt kan jag känna att både själen och kroppen behövde den pausen.

Men när nu min lägenhet kommer närmare och närmare att bli färdig känner jag att även jag bör uppgraderas.

I dag har det gått bra att sköta ätandet, men från i morgon blir det föräldrafritt i en vecka och jag vet inte om det kommer att vara bra eller dåligt.

Jag får väl bestämma mig för att det är bra, en chans att styra helt och hållet själv under omstartens första vecka.

   

3 thoughts on “(Just Like) Starting Over

  1. Hoppas det går bra. Ska också ta tag i det på mitt håll. Promenader, socker en gång i veckan och en portion mat ( ska tänka mycket på hur lång tid det tar för hjärnan att fatta..) samt vara noga med mellanmålen…

  2. Hej, kul att se dig igen!

    Jag håller på dig, i alla lägen. Du är bra!

  3. About Alice – Det kommer att gå hur bra som helst. Perfekt att börja med promenader nu när våren kommer.❤
    Pernilla – Tack.❤

Kommentera

