Stupid Girl

I dag finns det inte mycket att rapportera; min mage klappade ihop totalt så jag var tvungen att stanna hemma från jobbet.

Jag har läst, sovit, surfat, sovit, försökt få i mig något, sovit, läst, sovit…

Just det där med att sova var kanske det jag behövde mest.

Jag känner mig så trött och korkad nuförtiden.

Det är både jobbet och renoveringen och vissa privata saker som får mig att känna så.

Jag vill få flytta hem till mig igen och komma in i normala rutiner, kanske bli lite mer social igen.

Och nu står det kanske inte så långt på; golvplattorna skickas till Stockholm i morgon.

Fast jag har förstås inte hört något mer om än bänkskivan ännu…

Jag tror jag går och lägger mig igen.

2 thoughts on “Stupid Girl

  1. Fattar att du vill hem igen och personligen blir jag alltid en liten djävul av renoveringar för det krånglar alltid och det blir så jäkla stökigt….

    Men ack så trevligt det är när det är klart igen.

  2. About Alice – Jag bor ju inte i lägenheten så jag märker inte av stöket så där överdrivet mycket. Jag märker bara av tiden som går.🙂

Kommentera

