Here comes the sun

Vilken härlig dag det varit!

Jag har inte sportlov men det gör inget.

Solen och de torra grusiga gatorna ger mig sköna vårkänslor.

Och i dag promenerade jag och två kollegor till Täby C och åt lunch på Vapiano där.

Sedan känns det som om mer och mer faller på plats vad gäller renoveringen.

Även om jag fortfarande har lite ångest vad gäller bänkskivan.

Så här ser den ut förresten:

Screen Shot 2016-02-29 at 21.26.00

Typ.

Det där är ju en förstoring av en liten bit så i verkligheten ser den mest cementgrå ut.

Ska bli spännande att se hur den kommer att se ut i verkligheten.

Tillsammans med luckorna och kaklet och golvet och väggfärgen…

Jag hittade iallafall en kran — jag vet att jag borde skriva blandare men vad tusan — till köket som jag tycker om.

Efter att jag insett att jag kunde ha en separat diskmaskinsavstängare.

I morgon banken och om jag hinner till Ikea och köpa ben till badrumskommoden.

Tänkte inte på att det skulle vara såna också eller snarare att de såldes separat.

Men något ska man — jag — ju ha att göra en tisdagskväll också.

3 thoughts on “Here comes the sun

  1. Våren på väg och bänkskivan vald… Då överlever du kanske en tur till ikea😉 bänkskivan ser ut som jag tänkte mig.

  2. Men det kunde den där killen sagt åt oss också… om benen alltså. Mutter. Jag tror att den där bänkskivan blir toppen.

  3. Åsa – Du har rätt. Om att jag nog skulle överleva en tur till Ikea. Men det där om att våren är på väg är jag lite skeptisk till. Mars har ju precis börjat så det kan nog bli ruskväder flera gånger till innan det verkligen blir vår.😉
    Malin – Man kanske inte behöver ben egentligen? Och jag tror också bänkskivan blir bra, jag hade eminent smakråd med mig.🙂

Kommentera

