Watching the detectives

Nej, jag har inte tid att blogga.

Jag har jobbat som en tok hela dagen.

Ätit en god middag med mamma och pappa.

Och tittat på kriminaldrama.

Shetland på tv och Elementary på Netflix.

Det kändes som ett bra sätt att hjärntvätta mig själv.

Jag tror att det har fungerat.

Så nu ska jag sova.

I morgon blir det först dyrt och sedan roligt.

Men mer om det någon annan gång.

För det kan hända att jag vill titta lite mer på detektiver innan jag går och lägger mig.

Kommentera

