I Don’t Feel Like Dancin’

Jag kände faktiskt inte för att dansa i kväll.

Åtminstone inte förrän de gjorde ‘Don’t Dream It’s Over’ i På Spåret.

Den skulle jag gärna dansa en skön tryckare till, kind mot kind med någon mysig karl.

Men för att återgå till inläggets titel så valde jag den mest för artistens skull; Scissor Sisters.

Jag har nämligen varit hos frisören i dag.

Håret är nu genomklippt, luggen kortare och färgen uppfräschad.

En bra belöning för att ha tagit sig upp ur sjuksängen.

Två gånger har jag pratat med byggkillen i dag, men det har bara varit positiv återkoppling; allting fortlöper enligt plan.

Bara fyra veckor kvar alltså…

Vi får väl se.

I morgon åker jag på jakt efter toalettstol, badkar och annat man behöver i badrum.

3 thoughts on “I Don’t Feel Like Dancin’

  1. Ska köket ta fyra veckor? Eller kök och bad tillsammans? Nu blir jag nervös… Jag tänkte ta ner några skåp kakla och sätta in ny bänkskiva på säg en vecka…. Om du är nöjd med dina hantverkares jobb tar jag gärna telenr till dem sen.

  2. Cee – Kök och bad tillsammans, plus golv i hall och vardagsrum, plus målning i hall.
    I mitt huvud – Tack! Jag ska åka förbi lägenheten och tjuvkika lite i morgon. Blir spännande.

Kommentera

