Another Brick In The Wall

Eftersom jag fick rådet från sjukvården att försöka röra på mig så att jag ska hosta upp allt otäckt slem (uäää; jag vill inte, så himla äckligt) har jag både varit i stan och Täby C i dag.

I stan för att tjuvkika på lägenheten.

Det borde jag inte gjort.



Det kändes svårt att förstå att det någonsin ska gå och få ett rent, fint badrum och kök där det nu mest ser skitigt ut.

Och vad litet det ser ut!

Hur ska allt rymmas?

Uppskakad av denna syn åkte jag till Täby C, gick på Apoteket och köpte allehanda förkylningsmedikamenter.

Och så köpte jag nog några böcker och unnade mig en stund på Starbucks.

Sedan orkade jag inte mer.

I morgon har jag faktiskt tänkt försöka gå till jobbet igen.
Om jag får sova i natt.

Nu ska jag försöka få kontakt med Ikea.

Jag deltog i någon slags automatiserat samtal, med en maskin och inte en riktig människa alltså, om leveransen av mitt kök och känner mig inte helt nöjd med utfallet.

 

3 thoughts on “Another Brick In The Wall

  1. Åsa – Å ena sidan är jag glad att jag åkte dit och har en bild på det där, å andra sidan hade jag gärna varit lyckligt ovetande om att det någonsin såg ut så där.🙂
    Tess – Jag litar på att du har rätt, du har ju koll på sånt där.🙂

Kommentera

