No Milk Today

Nej, jag är inte frisk.

Jag är verkligen inte frisk, jag har fortfarande feber och nu hostar jag ännu mer än förut.

Därav titeln; det är inte bra att dricka mjölk när man har hosta eftersom det är slembildande. Mjölk alltså.

Ingen mjölk betyder inget kaffe.

För mig iallafall.

Inget kaffe betyder att en redan kraftigt funktionsnedsatt hjärna fungerar om möjligt ännu sämre.

Men tack vare mina fantastiska föräldrar har det ändå hänt massor på nedpackningsfronten här hemma.

Jag säger inte att jag inte gjort någonting, tack vare Ipren har jag minsann dragit ett strå till stacken jag med.

Även om jag inte varit tillnärmelsevis lika effektiv som mamma och pappa.

Nu tror jag att jag faktiskt ska försöka sova lite för att sedan ta en till tablett och göra ett nytt ryck.

2 thoughts on “No Milk Today

Kommentera

