Fever

Jag vet inte om ni kommer i håg min långa att-göra-lista men om ni gör det tror jag ni förstår att det inte vore särskilt praktiskt att bli sjuk nu.

Därför har jag blivit sjuk nu.

Först trodde jag, eller valde att tro att jag frös för att det var… eh… ja, kallt.

Men så var det inte.

Förutom att det är otroligt olämpligt att vara sjuk nu är det jobbigt på många andra sätt också.

Jag fryser så jag skakar trots flertalet täcken och filtar och sedan svettas jag som en gris.

Upprepa.

Och ingenting smakar rätt.

Vilket naturligtvis förvärrades av att de kantarellcrepes jag trodde att jag köpt till middag visade sig vara fyllda med räkor.

Värst av allt är ändå att jag missar en biodejt med två sköna damer i morgon.

Fast för allas skull tror jag det är bäst.

Nu ska jag nog sova lite igen.

Hur det än är ska den här lägenheten tömmas innan måndag.

6 thoughts on “Fever

Kommentera

