Tea for Two

Det är alldeles för lite te för två i mitt liv.

Men i går köpte jag ett nytt nagellack.

Jag valde en färg som var i samma nyans som det matta fast lite pärlemor.

Så att jag bara skulle kunna måla ett lager över det jag redan hade, mer nagelvård har jag inte tid till just nu.

I vilket fall som helst heter den här färgen ‘Tea and crumpets’ och jag förstår precis varför.

Det känns verkligen som om jag borde sitta och dricka te och äta kakor med Miss Marple och hennes väninnor.

Alltså lite väl tantigt för mig kanske, men bättre än det matta som gav mig en känsla av fläskfile.

Annars blev jag helt chockad över hur torr min hud är nu och roas lite av att när min ring är med på bild så syns alltid bara HOP.

Mitt liv är verkligen spännande…

Nu måste jag ‘hop to it’ igen, det vill säga återgå till arbetet.

Det är faktiskt riktigt roligt just nu, om än stressigt och inget jag kan skriva om här.

  

Kommentera

