Self Control

Jag tycks helt sakna självkontroll just nu.

Förra veckan gick det ju så bra att låta bli allt småätande, till och med under konferensen.

Men sedan helgen har det varit helt omöjligt.

Jag vet varför; det är otroligt stressigt på jobbet just nu och på toppen av det allt funderande kring hur jag ska hinna allt som renoveringen innebär.

Inte för att det är någon tröst precis.

Nu är iallafall bara två dagar kvar av den här veckan så det är bara att bita ihop och kämpa på.

Förhoppningsvis kommer jag att hinna massor i lägenheten i helgen och ha ro nog i själen att kunna aktivera min självkontroll igen nästa vecka.

2 thoughts on “Self Control

Kommentera

