It’s the Same Old Song

Ni vet ju vad det händer att jag tycker om helger.

Ibland är det bara plågsamt ensam tid.

Och det är extra stor risk att det känns så när jag är trött.

Vilket jag är.

Vägrade gå och lägga mig i sängen i går utan sov i soffan och inte särskilt bra.

I dag har jag inte gjort mycket nytta alls och jag har verkligen inte skött ätandet.

Men jag har tagit en lång skön dusch och tvättat håret.

Visst hinner jag duscha — och gör förstås det — under konferenser men oftast hinner jag inte tvätta håret.

Sedan har jag varit ute på en promenad.

Det är verkligen kallt nu men det var skönt att få lite frisk luft och röra på mig.

I morgon måste jag ta mig samman och få saker gjorda här i lägenheten.

Tiden till hantverkarna vill få tillgång till en tömd lägenhet krymper skrämmande snabbt.

  

Kommentera

