Wherever I Lay My Hat

I dag har jag mössa.

Jag har inte det så ofta, men jag börjar känna mig lite förkyld igen.

Det finns helt enkelt inte tid för mig att vara förkyld nu så mössa, vantar och c-vitaminbombning gäller.
Och myströjor, älskar myströjor hur oformlig och bylsig de än får mig att se ut.

Dagens är från Acne som kräver bra underlag — så att säga — för att inte klia.

En lite preppy, vit bomullsskjorta är bra underlag.

Bra underlag i form av uppdaterade databaser är också vad jag sitter och hoppas på nu.

Innan de kommer är det nämligen svårt för mig att få något konkret gjort i dag.

Visst jag skulle kunna läsa en massa som jag behöver lära mig i och med att jag fått ansvar för ett nytt affärsområde.

Men dels är mina ögon lite trötta i dag och dels skulle det kännas så bra att få en dag så här efter en ledighet då jag kunde känna att jag verkligen var produktiv.

Det sagt ska det bli skönt med helg.

Har ni några roliga planer för helgen?

  

4 thoughts on “Wherever I Lay My Hat

  1. Inga roliga planer för helgen, mer än att sova vilket i och för sig är ganska kul.
    Bra idé att använda låttitlar som rubriker, den kanske jag stjäl. Om jag kommer på någon låttitel, vill säga, just nu är det blankt i den delen av min hjärna.

    Hårburr!

Kommentera

