Shame, shame, shame

Vi pratade lite om mitt bloggande på nyårsafton.

Min bror tyckte jag skulle visa min bokblogg.

Det blev lite pinsamt när det visade sig att jag inte skrivit om någon bok jag läst alls under 2015.

Visst läste jag färre böcker än vanligt under året som gick, men några läste jag allt.

En del som kvalar in bland de bästa böcker jag läst.

Så nu håller jag på och försöker lägga in något om förra årets bokskörd i bokbloggen.

Det kan ta ett litet tag…

Och så saknar jag bild på en av de bästa; The Truth About The Harry Quebert Affair.

Plus att jag vet att jag läste Mark Billinghams senaste också.

Det kanske är flera böcker som jag saknar bild på.

2 thoughts on “Shame, shame, shame

  1. Om jag hade en bokblogg skulle den bli rätt tunn.. Men åh andra sidan läser jag mkt mkt mer nu än förut. Det tar sig sade hon som satt i elden. Eller hur det nu var..

Kommentera

