Happy New Year

Jo, det finns ju faktiskt en låt som heter så.

Det vet jag helt säkert eftersom min bror spelade den på högsta volym från strandhuset medan vi tittade på fyrverkerierna från Saltsjöbaden och runt omkring efter tolvslaget.

Innan dess hade vissa bastat och badat och vi hade alla ätit en fantastisk nyårsmiddag bestående av olika läckerheter från havet, bland annat hummer.

Jag hade på mig en kimono från Non Sense som jag köpt på rea dagen innan.

Eftersom den hade vackra broderier på ryggen satte jag upp håret och hade dinglande örhängen.

Det kändes helt ok i verkligheten men på bild ser det mest mesigt ut.

Det var iallafall en mycket trevlig kväll och framåt två-tiden gick jag och la mig nere i strandhuset som jag hade helt för mig själv.

Där låg jag och var mörkrädd ett tag men lyckades iallafall somna så småningom.

Och vaknade till en fantastisk utsikt.

Innan hemfärd blev det brunch värdig ett bättre hotell.

Jag tror 2016 kommer att bli bra, åtminstone om det fortsätter i samma stil.


3 thoughts on “Happy New Year

  1. snyggt! du kan gott ha håret uppsatt ofta. du är snygg i det. och så syns ju örhängena bättre då. och jag hoppas verkligen att 2016 blir ett bättre år för dig än 2015, att du antingen möter en bra man eller att du hittar harmoni utan man.

Kommentera

