The Sounds of Silence

Egentligen borde det vara helt tyst här i dag.

Jag har nämligen inget roligt alls att skriva om.

Dagen har ägnats åt att flytta bilen, fundera på renoveringen, lösa några problem som har med bostadsrättsföreningen att göra, nagelvård och planering av tavelhängning.

Väldigt besvärligt det här med tavelhängning nu när väggarna är så fina.

Jag känner att jag måste vara ABSOLUT säker på var tavlorna ska hänga innan jag ger mig på att spika upp några krokar.

Troligen måste jag lura hit mamma om det någonsin ska komma upp några tavlor.

Inte för att jag tror att jag behöver luras direkt, hon gillar ju allt som har med heminredning att göra.

Men det är en del andra saker jag också måste hinna det här lediga dagarna så innan jag ber någon om hjälp måste jag nog göra en prioriteringslista åt mig själv.

Det låter väl roligt?

Jag skulle ju kunna göra en i Excel…

Eller hitta på något annat sätt att skjuta upp att verkligen göra de där jobbiga sakerna.

4 thoughts on “The Sounds of Silence

  1. Nja – excellistor skall du undvika när du är ledig tycker jag – men inredningsdate med mamma låter bra ❤️😎

  2. Åsa – Excel som är så mysigt.🙂❤
    Tant Augusta – Va? Analog lista? Hur ska man då kunna sortera på olika saker och välja status och få automatiska färg beroende på status och…😉

  3. hänga tavlor när man har nytt ska man ta lugnt med. för oss tog det ett år innan tavlorna var upphängda. och några veckor därefter köpte vi en ny tavla! så lite omhängning blev det. men vilken tur att du har din mor som kan sånt. för ofta hänger folk tavlorna alldeles för högt, så ta hjälp av din mor, om du är osäker. eller annars också, det är lite roligare att göra saker tillsammans. lycka till!

Kommentera

