Blue Christmas

Det känns lite konstigt att det verkligen är julafton i morgon, speciellt med tanke på vädret.

Jag vet inte helt säkert vad ska ha på mig i morgon men det blir inte blått.

Blått blev det däremot i dag, eftersom jag ska springa runt lite på stan ville jag ha både bekväma kläder och skor.

Så på med mina metallicblå Campers, favoritjeansen och en ganska neutral rosabeige blus från HunkyDory.

Det är ju ändå bara dan före doppareda’n.

I morgon får det bli något festligare.

Vad ska ni ha på er i jul?

  

3 thoughts on “Blue Christmas

  1. Tant Augusta – Låter som en perfekt kompromiss; alltid snyggt med svart och det röda gör det hela till en juloutfit.🙂
    I will not keep calm… – Jag är säker på att du var smashing var du än valde. God Fortsättning till dig.❤

Kommentera

