Thank You For The Music

Jag hade en liten svacka i går, troligen för att jag sovit dåligt två nätter i rad.

Och för att den coola Marshallhögtalaren jag köpt för att spela musik trådlöst från mobilen i sovrummet visade sig inte fungera.

Ni vet vad jag tycker om teknik som inte fungerar…

Men jag slängde inte ut den från balkongen.

Istället lämnade jag tillbaka den där jag köpt den — eftersom de inte hade någon att ge mig i utbyte — och köpte en ny på ett annat ställe.

Jag köpte också mer golvlister, försökte göra en mall för det som ska täcka hålet i golvet framför kakelugnen och gjorde lite andra ärenden.

Nu har jag sovit lite bättre, tvättat håret och lyssnat på musik från min nya Marshall så nu känns det lite bättre.

Snart ska jag bege mig ner på stan på julklappsjakt, det ska bli spännande att se hur svettigt det kommer att bli.

  

2 thoughts on “Thank You For The Music

Kommentera

