Hallelujah

I natt sov jag hela natten!

För att fira det åkte jag naken till jobbet.

Ja, utan ringar alltså.

Jag tycker att det är fruktansvärt obehagligt att gå ringlös, undrar vad det beror på.

Men jag har kläder alltså.

Eftersom jag måste använda kläder jag inte vill göra mig av med har jag i dag en svart tröja.

Jag köpte den när vi hade vår första bloggträff i Göteborg och tycker att den är riktigt cool.

Den är inte så tjock, lagom lång och har liksom blanka partier som ger den det där lilla extra.

Men egentligen ska man ju vara jättesmal för att ha tröjor i en sån här modell.

Jag tycker den hakar upp sig på rumpan och jag känner mig ännu större än vanligt.

Fast i dag struntar jag i det. 

Det kändes passande med helsvart, den är skön och jag ser ju faktiskt inte mig själv så jag intalar mig själv att jag ser superläcker ut.

  

6 thoughts on “Hallelujah

  1. Tant Augusta – Aha. För en som inte har hål i öronen är nakna öron det naturliga tillståndet. Så att säga.🙂
    I will not keep calm… – En lång tid var helsvart min uniform, något jag i princip alltid hade. Så jag antar att jag gått igenom en period nu när jag undvikit det. Men det kanske är dags att återgå till gamla vanor.🙂
    Tant Augusta – Tack. Och i dag såg jag en svart tunika som jag egentligen inte har råd med men absolut behöver. ABSOLUT BEHÖVER.😉
    Anne Marie – Tack, naglarna är en bra längd just nu.🙂
    Morelia – Tack, jag ska försöka vänja mig vid de där byxorna.🙂

Kommentera

