Stuck In A Moment You Can’t Get Out Of

I dag har jag en bläh-dag.

Sov visserligen liggande hela natten, med ett avbrott runt halv två då jag var vaken och hostade i en halvtimme eller så, men känner mig ändå trött.

Hade ett möte som inte direkt lyfte mitt humör och vann ingenting i årets konstutlottning.

Och mitt hår!

Jag är så less på mitt hår just nu så att det är inte klokt.

Det är väl lite extra trist eftersom jag är förkyld men luggen är alldeles för lång och utväxten börjar synas alldeles för mycket.

Jag ska till frisören på måndag men det känns ju som en evighet tills dess.

I ett försök att dra uppmärksamheten från håret och mitt förkylningsbleka fejs har jag i dag örhängen.

Det har öppnat en Zanzlösa Smycken i Täby C (livsfarligt!) och där hittade jag de här clipsen (jag har noll hål!) som är lagom stora och blanka för att passa även till vardags.

Och det går att ha dem hela dagarna utan att örsnibbarna börjar gråta vilket är både ovanligt och jättebra.

För att gå omkring med gråtande örsnibbar är ingen lek, absolut inget man bör ge sig på en bläh-dag iallafall.

  

4 thoughts on “Stuck In A Moment You Can’t Get Out Of

  1. Mrs E – Jag antar att de får en att uppskatta de vanliga dagarna mer.🙂
    Nilla – Dags för glasögon?😉 Och det finns alltid möjligheter.
    Lillemor – Tack.🙂

Kommentera

