Bright Eyes

Jag vill inte påstå att mina ögon återfått sin normala strålglans, men i dag har de iallafall varit öppna hela dagen.

Fastlimmade vid jobbdatorskärmen från tidig morgon till alldeles nyss.

Visst är det konstigt att ingen annan gör ens jobb när man är sjuk?

Hungrig blev jag iallafall till slut, någon gång vid fem-tiden.

Det går kanske inte att förstå hur onormalt det känns för mig att inte ha någon aptit.

Nu hoppas jag verkligen att jag ska kunna gå till jobbet i morgon.

För jag är otroligt less på den här soffan nu.

Egentligen skulle jag vilja måla naglarna.

Men om jag inte sitter här i soffhörnet inlindad i mitt täcke fryser jag så att jag skakar.

Och det är väldigt svårt att måla naglarna när man skakar.

Så vi får se.

Jag kanske blir varm nu när jag ätit.

Isåfall återstår bara att välja färg.

Det är nästan lika svårt som att måla med skakande händer.

3 thoughts on “Bright Eyes

  1. nu är det allt synd om dig. usch vad trist det är att vara sjuk. du får pyssla om dig efter bästa förmåga. och låt bli att gå till jobbet. prioritera dig!

  2. Pernilla – Jag vet! Alldeles onödigt mycket sjuk.❤
    Bella – Det är faktiskt jättesynd om mig, jag orkar inte ens se på Netflix. Och inte hade jag förstånd att låta bli att gå till jobbet heller. Fast jag hade visst ork att shoppa… Jag kanske håller på att bli frisk?🙂

Kommentera

