Cry Me A River

Ännu mer förkyld i dag.

Så där att det inte ens är mysigt att hänga i soffan och ta det lugnt.

Till råga på allt var jag tvungen att släpa mig ut för att köpa Ramlösa, pappersnäsdukar och lite annat som jag desperat behövde.

— Infoga mängder av sympatiyttringar här —

Men med hjälp av Ipren och andra finurliga uppfinningar överlever jag.

Och bland finurliga uppfinningar räknar jag in Netflix.

I dag har jag sett hela säsongen av River; ett brittiskt kriminaldrama med Stellan Skarsgård i huvudrollen som jag helt missat.

Först tyckte jag att det var lite väl knepigt, men ganska snabbt var jag helt fast.

Så nu är bara frågan om och när det kommer någon ny säsong.

Och vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen.

2 thoughts on “Cry Me A River

Kommentera

