Don’t Dream It’s Over

Håret är nytvättat.

Jag vet inte om jag känner mig så mycket snyggare för det.

Bland annat för att jag även idag har kjolen med tantlängd.

Och som lök på laxen har jag en sweatshirt på mig.

Jag passar helt enkelt inte i tröjor med den passformen.

Troligen är just den här färgen inte så bra för mig heller.

Men jag kan ju inte motstå tröjor som har någon klurig text.

‘Don’t quit your daydream’ står det på den här.

Det håller jag med om.

Och eftersom jag gjort ett avtal med mig själv om att börja göra mig av med kläder jag inte använder måste jag ju börja använda kläder jag inte vill göra mig av med.

Även om jag egentligen inte tycker att de klär mig.

Livet är så himla besvärligt ibland.

  

6 thoughts on “Don’t Dream It’s Over

  1. Jag håller med… Men planen att avyttra sånt man inte använder är bra, men ganska svårt… Lämnade fyra kassar förra veckan och borde lämna lika många till innan flytten:-/

  2. jag tycker också att du var fin. men om du inte har den rätta känslan ska du nog ge kläderna till välgörenhet. då kommer du att må bra.

  3. About Alice – Tack.🙂
    Åsa – Jag har faktiskt lämnat bort en hel del kläder som jag krympit ur, men borde rensa även bland de klädesplagg som jag tekniskt sett fortfarande kan ha men faktiskt inte använder.
    Bella – Det kommer nog att bli så.🙂

Kommentera

