Long Train Running

Det blev tidig uppstigning i morse igen.

Men jag är ju van vid det nu.

Det betyder inte att jag gillar det.

Även om jag gillar anledningen till att jag gick upp tidigt i dag.

Nu sitter jag på ett tåg på väg till Göteborg i sällskap med Spader Madame.

Och fler trevliga vänner väntar när vi kommer fram.

Så nu ska jag försöka släppa alla tankarna på stöket hemma i lägenheten.

Fast om det är någon som känner en snickare eller snickarkunnig som vill tjäna lite pengar nästa helg är det bara att säga till.

  

3 thoughts on “Long Train Running

  1. Jeg kunne skrive meget om at leve med håndværkere (i 5 måneder), men det springer jeg over. Glædelig advent i hvert fald.

Kommentera

