A Hard Day’s Night

Det har varit lite stressigt i dag.

Mycket att hinna med på jobbet innan jag var tvungen att stressa hem för att få de sista förhållingsorderna från målaren.

Som nu har avslutat sitt jobb och packat ihop.

Det kommer att kännas tomt utan honom här; en riktigt rolig och pratglad typ.

Duktig var han ju också.

Jag är otroligt sugen att få göra i ordning rummen men får finna mig i att leva så här i vardagsrummet ett tag till.

På fredag nästa vecka kommer golvet, men jag har fortfarande ingen som kan lägga det.

Och jag har insett att jag behöver någon som gillar att pilla med elgrejer också, att byta kontakter var inte så lätt som jag hade hoppats.

Men nu tar jag ledigt från allt det där.

I morgon drar jag i väg till Göteborg för en dag och kväll i sällskap med några av de fina vänner jag fått genom bloggen.

Det ska bli så roligt.

Och jag får väl erkänna att jag ser fram emot att få sova i en skön hotellsäng också.

I vilket fall som helst måste jag packa lite nu.

Vad ska ni hitta på i helgen?

3 thoughts on “A Hard Day’s Night

  1. Mrs E – Vi saknade dig men hade jättetrevligt. Och åt fantastisk mat, om du inte redan testat Made in China borde du göra det!
    Åsa – Jag tycker det börjar bli dags för en bloggträff i Skåne! Hoppas stormen inte slår till för hårt.

Kommentera

