Living in a box

På måndag kommer målaren för att påbörja arbetet med sovrummet och gästrummet.

I dag var Malin och Ronnie här — vad skulle jag göra utan dem? — och hjälpte mig tömma de två rummen.

Så nu känner jag mig väldigt ung igen; nästan allt jag äger har jag runt mig här i vardagsrummet.

Tills målaren är färdig får jag sova i soffan.

Jag hade ju en period när jag sov i soffan för att jag inte ville sova ensam i sängen och det gick ju bra då.

Och skulle det inte göra det nu får jag väl bjuda in mig till mamma och pappa.

Frågan är isåfall bara var jag stuvat undan resväskan…

4 thoughts on “Living in a box

  1. Det blir som sagan om gumman som tyckte hon bodde trångt och frågade vad hon skulle göra och en gubbe sa att hon skulle ta in en ko, en get osv. För sen – när alla djuren var borta igen – då kändes det jättestort! Du kommer dessutom att få det schnyggare sen efteråt. Ser fram emot att komma och se hur det ser ut🙂

  2. Åsa – Riksåklagaren bröder? Damn you, auto correct?🙂 Men jag är i sanning lyckligt lottad som har så fina vänner.
    About Alice – Så småningom så. Det är så spännande och roligt.
    I will not keep calm… – Ha ha ha, låter som en bra taktik men jag tror jag avstår. Och du kan tro att jag kommer att ha en fest när allt är klart. Fast det blir ju först i vår någon gång.

Kommentera

