I will survive

Likt en fågel Fenix har jag rest mig ur askan av det som var min helg och återupptagit min resa mot solen.

Jag började med att åka till kontoret och hade en fantastisk morgonfika där vi hade den typ av konversationer som faktiskt lyfter och berikar en.

Något jag för övrigt hade med Malin i går kväll också, i flera timmar pratade vi om livet och ambitioner, ondska och godhet samt det svåra i att vara den man själv vill vara och samtidigt motsvara andras förväntningar.

Vi gjorde också planer för några spännande gemensamma projekt vilka än så länge, tills de blivit mer konkreta ska få vara hemliga.

Så jag känner mig starkare och mer inspirerad i dag och känner hopp för framtiden.

Dock inte så spirituell vad gäller klädsel.

Jag kände en stark lust till myströja och föll till föga för den, men kombinerade den med en svart pennkjol som eftergift till en önskan att också vara lite kontorschic.

  

Kommentera

