Baby Can I Hold You

I går kväll hade vi möte i bostadsrättsföreningens styrelse.

Den här gången var vi hemma hos en av de andra kvinnorna.

Hon fick en baby för bara några veckor sedan.

En ljuvligt söt liten varelse.

Som jag naturligtvis ville få hålla.

Och då visade jag upp en av mina kanske mer oväntade och mindre kända egenskaper:

Jag är en ‘Baby Whisperer’!

Småbarn blir lugna och glada i min famn.

Babyn i går kväll skrattade till och med, trots sin ringa ålder.

Och nej, det var inte magknip, jag frågade mamman och hon sa att det var ett riktigt leende.

Det var det bästa styrelsemötet vi haft hittills.

  

7 thoughts on “Baby Can I Hold You

Kommentera

