Don’t let me be misunderstood

Det känns lite svårt att blogga just nu.

Det är mycket som rumsterar om i hjärna och hjärta.

Jag kan inte tala klarspråk om det, mest för att jag egentligen inte rett ut mina tankar och känslor ens för mig själv än.

Men jag kan inte låtsas som om allting är toppen heller.

Fast egentligen är nog det mesta bra.

Jag har mycket att vara tacksam för, jag har projekt och planer och familj och vänner som bryr sig om mig.

När jag känner mig misslyckad och tycker att jag aldrig duger och bara gör fel och gör andra besvikna hela tiden försöker jag påminna mig själv om att jag har rätt att vara den jag är och bli uppskattad för det.

Det kan ju faktiskt till stor del vara bara på grund av att det är november som jag helst bara vill gömma mig under täcket och aldrig träffa en annan människa igen.

Så jag hoppas ingen missförstår mina inlägg och tror att jag är helt under isen.

4 thoughts on “Don’t let me be misunderstood

  1. Det är inte alltid lätt, men skönt att du ändå tar upp det här och att du har fina vänner, både irl och över nätet, som kan peppa upp dig lite. Hoppas vi ses om några veckor🙂 Kram

Kommentera

