I’m still standing

Så jag kollapsade ändå lite, av livets orättvisor och höstvirus i en salig blandning, och har varit hemma från jobbet i två dagar.

Såsade omkring med otvättat hår och i myskläder

Men nu är jag tillbaka, starkare och snyggare än någonsin.

Ha ha ha ha ha.

Hrm.

Tillbaka iallafall.

Och upprätt.

Med kjol och tunna strumpbyxor eftersom benen är hårfria och släta och det måste utnyttjas.

Fast strumpbyxorna går förstås inte riktigt upp i grenen trots att jag kan dra upp dem till brösten.

Vad tycker vi om såna strumpbyxor?

Om såna strumpbyxor tycker vi inte.

Å andra sidan är det så irriterande att jag glömmer att tänka på annat som är irriterande och det kan ju vara bra förstås.

8 thoughts on “I’m still standing

  1. Har aldrig varit med om… ty jag är så kort att jag istället liksom får lite strumbyxa över i skorna/stövlarna, liksom bortanför tårna.. Ja… ehum… :-))

  2. Morelia – Stackare! Jag vet faktiskt hur det känns för det är vad som händer om jag köper en större storlek. De sitter fortfarande inte uppe i grenen och dessutom korvar de sig runt smalbenen och under foten. Men det måste väl finnas ‘Petite’-strumpbyxor någonstans?

  3. Hur är det tänkt att människor som passar i den typen av strumpbyxor skall se ut? Oavsett så passar inte jag heller i dem och gillar absolut inte…

  4. I will not keep calm… – Det här med att de så lätt går sönder förstår man ju, då måste man köpa nya hela tiden, men att de inte sitter rätt är svårare att första.🙂

Kommentera

