Here we go (again)

Jisses vad det kliar i klickarfingret.

Jag vill klicka hem lakan och tröjor och mera lakan och en massa örngott.

Bra priser på favoritgrejer hos Campadre lockar så att jag blir tokig.

Men jag hade ju tänkt att jag skulle ha köpstopp på allt som inte var absolut nödvändigt den här månaden.

Jag har lagt grejerna i min varukorg och ser hur mycket pengar jag skulle spara på att trycka på ‘Till kassan’.

Tyvärr ser jag också hur mycket det trots allt kostar också.

Så jag behärskar mig.

Än så länge.

Men kvällen är lång.

Och distraktionerna alldeles för få.

Fast ni kan ju alltid distrahera er själva med lite Stakka Bo.

Som min norska chef plötsligt kommit på är ‘kempebra’.

I övrigt har hon god smak och är toppen på alla sätt och vis.

2 thoughts on “Here we go (again)

Kommentera

