Changes

Jag såg ju väldigt snäll ut i går.

Så kan vi inte ha det.

Jag vill inte vara snäll längre.

Jag vill vara farlig och spännande.

I linje med den ambitionen gick jag i dag från Lilla My till Rock Chick på två röda sekunder.

När jag såg bilderna tänkte jag att jag kanske borde ha håret uppsatt oftare.

Men i dag känner jag mig glad och busig så utsläppt, rufsigt får det bli.

Och vid det här laget vet ni ju vad koftan betyder.

Fast den skulle ju bara kunna betyda att jag kände mig lite frusen i morse.

Inte för att det skulle få mig att känna mig mindre sugen på att kramas.

Snarare tvärtom.

2 thoughts on “Changes

Kommentera

