I’m so excited

Det var inte lätt att välja bland morgonens låttitlar.

Jag bestämde mig för att jag ju kunde använda en titel på ett ironiskt sätt.

Men så insåg jag att jag faktiskt var ganska upprymd, trots att det var måndag morgon.

Vädret är fantastiskt, jag har trevliga kollegor på jobbet och det är en kort vecka.

Och det känns som om klockan redan är sju klockan sex vilket får till och med mig att känna mig morgonpigg.

Däremot är jag fortfarande kramsjuk och väldigt oinspirerad vad gäller kläder.

Så det fick bli kofta och svarta jeans.

Och en tröja som jag visserligen gillar men som passar bättre till kjol eftersom den är lite kort.

  

Kommentera

