Another one bites the dust

Det känns som om jag går igenom ett slags sorgearbete just nu.

Samma känslor som jag hade när jag började inse att Stevens och min relation var över.

Så det fick bli en mjuk kofta i dag igen.

Om än med en lite rockigare framtoning.

Det är skönt att kunna börja använda alla mina älskade koftor igen.

Även om jag naturligtvis hellre skulle få en riktig kram.

Och jag tänker inte fatta några svåra beslut i dag, vissa saker måste få mogna och vänta tills man hittat den rätta styrkan.
  

3 thoughts on “Another one bites the dust

Kommentera

