You can get it if you really want

 

Skohylla monterad, på plats i klädkammaren och fylld med skor och kängor.

För det är ju så att jag faktiskt fixar sånt här.

Jag har trots allt bott ensam största delen av mitt liv.

Men jag vill inte klara allting själv.

Jag vill göra saker tillsammans med någon annan.

Jag vill be om hjälp.

Men det sagt: jag ser golvet i klädkammaren!

Det är fult som tusan och snart måste jag ställa in saker på det igen.

Men det känns coolt att åtminstone för nu se det där fula golvet igen.

Och nu när jag vet helt säkert att skohyllan får plats ska jag köpa en till och sätta ovanpå.

För alla skor rymdes förstås inte. 

2 thoughts on “You can get it if you really want

Kommentera

