Under ytan

Under ytan känns det bättre i dag.

Även det också känns som om jag knappt sovit en blund i natt.

Det händer saker under ytan också.

Som till exempel en finne som pressar på och spänner sig på överläppen.

Den får mig att göra underliga grimaser och läpprörelser.

Och att misslyckas med dagens närbild.

Jag känner mig inte så där särdeles nöjd med dagens klädval heller.

Man skulle kunna tro att det skulle bli enklare att klä sig med en rensad och organiserad klädkammare.

Det kändes inte så i dag.

Men det kan förstås bero på att vädret inte är så inspirerande och att jag trodde att den europeiska ledningsgruppen skulle vara i omlopp på kontoret.

Nu visade det sig att det inte var förrän i morgon så det blir väl en liknande, fantasilös klädsel då med.

  

2 thoughts on “Under ytan

  1. nää, inte var det fantasilöst, men lite färglöst. glad att läsa att du känner dig bättre under ytan, bortsett från finnen. dom är jobbiga.

Kommentera

