Be OK

Jag var inte på något bra humör alls i morse.

Eller jo, till viss del var jag det för att jag fick veta i går kväll att en viktig pusselbit äntligen fallit på plats för någon jag tycker om.

Men jag hade inget kaffe!

Inte förrän någon gång fram emot klockan tre fick jag kaffe.

Fast då var jag både på ett trevligt ställe — premiär för mig att besöka ett Fabrique — och hade fint sällskap.

Och sedan när kaffet och Malin fått mig på bättre humör gjorde vi både Västermalmsgallerian och Ikea.

Nu har jag tid bokad för att få proffshjälp med att mäta upp köket.

Och snart, hoppas jag, är jag färdig med en ny utrensning i klädkammaren, inklusive undanplockning av sommarkläder och skor.

Så det kanske inte kändes som världens roligaste helg men den började och slutade bra.

Och jag är ok. Så klart är jag det.

10 thoughts on “Be OK

  1. Åsa – Nja, hon sa nervöst, när jag bokade tiden för mätning och sa att jag ville köpa deras helhetslösning, dvs med installation och allt, att de ju inte skulle hinna göra installationen innan årsskiftet. Så vi får se.🙂
    I will not keep calm… – Så då måste jag gå tillbaka, för jag testade inte bullarna. Jag åt en jättegod laxsmörgås och provsmakade någon slags toscasak som Malin köpte som var god men farlig för tänderna. På flera sätt.😮

  2. Smultron – Jag kommer skicka ett meddelande till dig och försöka lura dig att ses över en kaffe, ska till din stad senare i höst.🙂
    Morelia – Tack.❤

Kommentera

