I should be so lucky

Hemma igen.

Ensam igen.

Måste man vara stark hela tiden och tycka att det är okej att vara ensam?

För jag gör inte det.

Särskilt gör jag inte det på fredagskvällar.

Då vill jag mysa med någon i soffan.

Men, men, nu är det som det är.

Och jag har haft en trevlig kväll.

Dessutom fick jag en parkeringsplats nu när jag kom hem.

Inte på en gång.

Först kändes det som att det skulle bli en sån där kväll då jag skulle få köra runt ganska länge.

Men så andra gången jag svängde upp på min egen gatstump fanns där plötsligt en plats.

Det var så oväntat att jag tänkte att det väl ändå inte kunde vara en riktig plats.

Fast det var det.

Så på det sättet var jag ju iallafall lyckosam i kväll.

2 thoughts on “I should be so lucky

  1. oooh, jag blir lite ledsen av att läsa att du är lite ledsen över din situation. hoppas hoppas att dubträffar en riktig goding snart, så du får mysa. för det är precis som du säger, en enorm glädje när man har en riktig mysgubbe i sitt liv. jag fick vänta länge på min, men nu har det så underbart bra. så jag håller tummarna för dig!

Kommentera

