Thorn in my side

I bland hittar man på utmaningar till en själv som blir lite jobbiga.

Fast annars vore det kanske inte en utmaning.

Jag saknade iallafall lite inspiration till att blogga så jag bestämde mig för att jag varje dag skulle välja en låt som spelades på radion på vägen till jobbet och använda som titel till ett blogginlägg.

Det är svårt!

Jag menar, vad skulle jag skriva om Mandy till exempel? Jag känner inte ens någon Mandy.

Så vi får se hur länge jag ids hålla på.

Har jag tur kommer det kanske någon rolig novemberutmaning i år igen.

Det kom iallafall kommentarer på jobbet jag gjorde i går kväll.

Av exakt den typen jag förväntade mig.

Det vill säga inte ett enda ‘Tack, vilken bra sammanställning’.

Att sitta med i styrelsen igen kan mycket väl visa sig vara en ‘thorn in my side’.

Liksom det här med att använda låttitlar som rubriker.
Men jag har ganska fina kläder i dag.

Om jag får säga det själv.

Och det får jag ju, för det är ju min blogg.

  

4 thoughts on “Thorn in my side

  1. om inte annat kan du alltid visa dagens outfit. du är alltid så fin. f.ö. fick du ju till det med en bra låttitel. låten är också bra.
    /bella fd görel/en syl i vädret

  2. Bella – Tack, vad snäll du är.🙂
    Mrs E – Visst är den! Jag är så glad att jag slog till och köpte den, det är en Lite Kalabalik och jag tror tyvärr inte att de har den färgen längre.
    I will not keep calm… – Så är det.🙂

Kommentera

