What’s new pussycat?

Efter två dagar med kavaj — lite på grund av att vi haft de högsta cheferna springande i huset — kände jag för en lite mer avslappnad stil i dag.

Så det fick bli invigning både av en t-shirt jag köpte för länge sedan och en kimonoliknande sak jag köpte på KappAhl i Linköping förrförra helgen.
Jag känner mig inte snyggast i världen men tycker det ser helt okej ut.

Håret var visst lite extra fluffigt i dag och jag tänker att jag kanske ser lika snäll och gosig ut som en kissekatt.

Men som t-shirten antyder kan jag ändå vara listig som en räv om det behövs.

Just nu funderar jag på om jag kan komma på något listigt sätt att lura ut kollegan på bus i kväll.

Hemmakvällar är sköna på många sätt men två i rad kan räcka.

2 thoughts on “What’s new pussycat?

  1. I will not keep calm… – Tack, jag försökte inspirerad av dig att tycka om min mage trots att den envisades med att vilja vara alltför synlig på bild, men det gick inte så bra.😉

Kommentera

