Wasted time

Nu sitter jag i bilen och slösar bort tid.

Jag väntar på att klockan ska bli fem så att bilen kan stå här utan att jag riskerar böter.

Ett verkligt onödigt sätt att spendera sin tid på om ni frågar mig.

Inte för att jag har något bättre att ta mig för direkt.

Jag var inte listig nog att få till något äventyr i kväll.

Ett tag funderade jag på att hitta på något ändå, göra något ensam.

Men jag blir ju trött nu, av att bara sitta här och vänta på att tiden ska gå.

Och det är inte lika roligt heller, att gå ut ensam.

Så det får väl bli en hemmakväll till trots allt.

Kommentera

