Stayin’ alive

Jag kom upp i morse också men det satt långt inne.

Dags att göra slag i saken och köpa en sån där väckarlampa.

Ni vet en sån där som agerar som en soluppgång.

För om jag har svårt att komma upp nu, hur ska det inte bli när det blir vintertid igen?

Jag är iallafall lite snuvig och rufsig i håret så det blir ingen närbild i dag.

Men jag fortsätter kavajtemat från i går och jag fortsätter uppmärksamma kampen mot cancer.

För jag vill att alla ska få ha hälsan och leva livet.

  

Kommentera

