Monday, Monday

Ja, den här veckan började ju bra; jag försov mig i morse.

Och jag hade gått upp i vikt.

Vilket jag vet eftersom jag tvingade upp mig själv på vågen.

Jag har undvikit det i några veckor eftersom jag helt tappat greppet vad gäller viktresan.

Men nu tänkte jag att det enda som kanske kunde hjälpa mig tillbaka på spåret var att stirra sanningen i vitögat.
Se effekten av att släppa taget svart på vitt.

Vi får se om det hjälper, det var inte så illa som jag befarat men det går definitivt åt fel håll.

Det till trots är jag faktiskt på riktigt bra humör.

Det är sprakande vackert väder ute, klorna är klippta och vackert röda och alla cheferna är upptagna i möte i två dagar.

Chanserna finns att jag får en massa jobb gjort och kommer hem på lika bra humör som när jag for hemifrån.

  

2 thoughts on “Monday, Monday

  1. Du är inte ensam om det där med vikten. Har också gått upp fast vi fastat och tränat som vanligt. Men varit så himla godissugen nu i över en månad så det har blivit äppelpajer, kladdkaka, glass och godis. Så det funkar väl inte att fasta några dagar och vråläta andra. Nu måste jag skärpa mig ordentligt. Vi får peppa varandra 🙂

  2. Cicki – Och nu när du jobbat så hårt har du väl bundit lite vätska i musklerna så ge det lite tid. Men du har säkert rätt; man kan inte vråläta de dagar man inte fastar.🙂

Kommentera

