Where do I go?

I dag blir det ingen bild på vad jag hade på mig.

Jag har nämligen varit på rymmen från kontoret.

Det var en perfekt dag för att vara på rymmen.

Speciellt eftersom jag rymde ut till Hotell Skeppsholmen och ett möte där.

Jisses, vad fint det är där ute och vädret hjälpte också till.

Efter mötet promenerade jag inåt stan, råkade köpa en blus-tunika grej som insisterade på att jag skulle göra det (och jag har ju så svårt att säga nej), blev bjuden på lunch av Malin och fortsatte min promenad hem.

Sedan var det meningen att jag skulle jobba men jag kraschade i soffan och sov i flera timmar.

Jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk och jag misstänker faktiskt att det kan vara för att det är lite jobbigt på jobbet nu.

Inte jobbigt som i mycket att göra utan mer för att det finns saker som gör att jag kanske inte trivs så bra.

Men vad tusan, det är fortfarande mycket som jag verkligen gillar med mitt jobb och i morgon är det fredag.

Jag tror minsann att jag har lite bus planerat till i morgon kväll.

Så jag vet ju faktiskt vart jag ska gå både i morgon bitti och i morgon kväll.

Alltid något.

Kommentera

