Darkness on the edge of town

När man bor bara några hundra meter från Solna kan man väl anses bo i utkanten av stan?

Hur det än är med det har jag svårt att vänja mig vid mörkret som börjat råda om kvällarna.

Det lamslår mig liksom lite.

Egentligen finns det massor jag skulle ta tag i och pyssla med.

Men jag sitter bara här i soffan och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att det ska kännas ok att gå och lägga mig.

Tur att jag har en trevlig lunchdejt i morgon.

Det piggar säkert upp.

Fast jag kanske skulle ta och shoppa lite också för säkerhets skull.

Kommentera

