Som en gummiboll

Som en gummiboll har jag i dag studsat tillbaka till min gamla färgskala; grått, vitt och ljusrosa.

Med några enstaka detaljer i mörkbrunt.

Spader Madame sportade i helgen ett, eller egenligen två, par skor som jag beundrade.

Och när jag tänkte efter insåg jag att jag ju har ett liknande fast i grått.

Vilket ju faktiskt passade perfekt eftersom det är min nya grej att matcha skor och nagellack.

Sedan slängde jag på mig grejer som passade hyfsat till skorna.

Och en massa bling.

Det behövs bling på tisdagar tycker jag.

photo 1

photo 3

photo 2

5 thoughts on “Som en gummiboll

  1. Fru Fransson – Så är det ju. Kul att du gillar det. Egentligen matchar jag ju hårfärgen också men jag fick ingen frisörtid med så kort varsel. Annars hade det blivit grått i dag. Helt ärligt.😉
    Yllet – Tack.🙂

  2. I will not keep calm… – Ja, gråa skor är en mycket användbar sak att ha i sin garderob. Mockaskor med hög klack passar dock egentligen bäst i skoskåpet på jobbet. Om det inte vore för att jag hela tiden håller på att halka till med de där klackarna på de blanka golven på kontoret.😮

Kommentera

