Friday, I’m in love

Den här dagen började bra.

Först ett telefonsamtal med Malin och sedan frukost hos en annan inspirerande kvinna.

Fint väder är det också och jag har roliga planer för lördagen.

Som involverar fler kloka och upplyftande kvinnor.

Så nu känner jag mig glad och stark och full av kärlek till livet och allt och alla i min närhet.

Utom möjligen skavsåret på höger häl som visade sig inte bara vara en blåsa utan ett riktigt sår.

Men det visade sig också att mina nya bourgognefärgade skor från Clarks är sköna till och med när jag har skavsår.

Så de skorna älskar jag definitivt.

Inte bara för att det är fredag.

2 thoughts on “Friday, I’m in love

Kommentera

