Somliga går med trasiga skor

Somliga går med trasiga skor.

Men det gör inte jag.

Jag går med bekväma skor.

Eftersom jag har trasiga hälar.

Jag trodde nämligen att jag tämjt de där lackskorna så att de blivit lagom mjuka i hälen.

Och gick lite för långt i dem i går.

Så i dag har jag alltså Compeedplåster och bekväma skor.

Jag har jeans och mjuk kofta också.

För att det kändes som en sån dag i dag.

Fast jag är egentligen mycket gladare än jag ser ut på bilden.

Det känns som om jag påstår det ofta.

Jag kanske måste öva mig på att le mot kameran.

  

Kommentera

