Jag tänker på allvarliga saker också

Det känns lite ytligt här i bloggen just nu.

Det betyder ju inte att jag inte tänker på allvarliga saker också.

Så klart gör jag det.

Men jag tycker kanske inte att det finns något jag kan skriva om det som inte redan skrivits på på andra ställen.

I många fall bättre uttryckt än vad jag skulle klara av.

Men jag tänker på allvarliga saker också.

Och jag gör vad jag kan.

Fast jag tror inte att någonting skulle bli bättre här i världen om jag iklädde mig tagelskjorta.

Så bloggen kommer nog fortsätta vara ganska ytlig.

Kommentera

